close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور قشم

    بازدید : 181
    شنبه 1 مهر 1396 زمان : 13:49

    هتل عباسی اصفهان

    هتل پنج ستاره عباسی كهن ترين هتل جهان، یکی از بزرگترین هتل های ایران در خيابان چهارباغ عباسي اصفهان برای پذیرایی از مهمانان تور اصفهان واقع شده است. این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماري شكوهمند ايراني طراحي و بنا گرديده و او این کاروانسرا را به مادر خود هدیه کرد و به همین علت هتل عباسی در گذشته کاروانسرای مادر شاه نامیده می شد. این هتل در سال ۱۳۵۱ با پشتیبانی بیمه ایران توسعه یافت و مهمانسرای آن با کاربری هتلی تغییر فضا داد. مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس تنها هتل پنج ستاره اصفهان به دلیل سبک معماری آن که به اوایل قرن هجده باز میگردد و از معماری دوران صفوی الگو گرفته است، و نیز واقع شدن آن در میان بافت تاریخی شهر دارای اهمیت فراوان است همچنین رستوران باغ هتل عباسی اصفهان یکی از زیباترین رستوران باغهای ایران است. لازم به ذکر است باتوجه به متغیر بودن نرخ ها، قیمت نهایی رزرو با ثبت تاریخ رزرو مشخص می گردد. با انتخاب تور اصفهان برای سفر به این شهر زیبا اقامت در این هتل 5 ستاره برای شما مسافران تور اصفهان فراهم می شود تا خاطره خوشی را از سفر خود با تور اصفهان داشته باشید. بافت تاریخی و طرح و تزئینات ، کیفیت پذیرایی و امکانات هتل عباسی مورد توجه مهمانان خارجی و داخلی تور اصفهانبوده است.

    امکانات هتل عباسی اصفهان:

    یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، سالن های چند منظوره، 4 رستوران، مرکز تجاری، موزه قرآنی کتابخانه وآژانس گردشگری، خدمات گردشگری تور اصفهان.

    آدرس هتل عباسی اصفهان: استان اصفهان, شهر اصفهان, چهار باغ عباسی, خیابان آمادگاه, هتل مهمانسزای 5 ستاره عباسی اصفهان.

    هتل عباسی اصفهان

    هتل پارسیان کوثر اصفهان

    هتل پارسیان کوثر اصفهان در سال 1351 در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع در حاشیه زاینده رود، در کنار سی و سه پل دارای 7 طبقه مشتمل بر 6 طبقه اقامتی و یک طبقه سالن تشریفات با 194 باب اتاق به منظور پذیرایی از مهمانان تور اصفهان افتتاح شد. هتل کوثر اصفهان تا سال 1357 با نام هتل کوروش زیر نظر گروه هتل های شرایتون بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی از هتل کوروش به هتل قدس تغییر نام یافت و پس از گذشت یک سال نام هتل به هتل کوثر تغییر یافت و تحت نظر گروه هتل های پارسیان قرار گرفت و هم اکنون با نام هتل پارسیان کوثر اصفهان شناخته می شود. تور اصفهان بهترین انتخاب برای گردشگران تور اصفهان که می خواهند در یک هتل 5 ستاره لوکس اقامت داشته باشند و سفر خوشی را تجربه کنند. با انتخاب تور اصفهان برای سفر به این شهر زیبا امکان اقامت در این هتل لوکس 5 ستاره برای شما مهمانان عزیز تور اصفهان فراهم می شود.

    رستوران زرین: مخصوص سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ظرفیت 80 نفر واقع در لابی هتل کوثر و مشرف به فضاي باغ (ساعت کاری: صبحانه 6:00 الی 10:00 ، نهار 11:00 الی 16:00 ، شام 19:00 الی 23:00)
    رستوران ایتالیایی هتل کوثر مخصوص سرو انواع غذاهای تخصصی ایتالیایی با ظرفیت 80 نفر واقع در طبقه همکف (ساعت کاری: شام: 19:00 الی 23:00)
    سفره خانه سنتی سرو: مخصوص سرو غذاهای اصیل ایرانی و سنتی، دسرهای ایرانی و سنتی و نوشیدنی های ایرانی و سنتی، با ظرفیت 100 نفر و طراحی بسيار زيبای سنتی واقع در باغ مصفای هتل (ساعت کاری: شام 20:00 الی 23:30)
    رستوران تابستانه واقع در باغ کنار اب نما ویژه فصل تابستان با ظرفیت 80 نفر (ساعت کاری: شام 20:00 الی 23:30)
    رستوران فصلی هتل کوثر واقع در باغ در اطراف استخر با ظرفیت 80 نفر (ساعت کاری: 20:00 الی 23:30)
    کافی شاپ لابی لانج هتل کوثر واقع در لابی هتل با ظرفیت 80 نفر (ساعت کاری: 10:00 الی 23:00) پذیرای مسافران تور اصفهان می باشند.

    امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان:

    فروشکاه و غرفه, پارکینگ, ماهواره, دستگاه خود پرداز, تراس, آسانسور, روزنامه, نمازخانه, فروشگاه صنایع دستی, تلویزیون در لابی, آرایشگاه, صندوق امانات, کافی شاپ, رستوران, چایخانه سنتی, صبحانه در اتاق, سالن چند منظوره کنفرانس, همایش, استخر روباز, باغچه, فضای سنتی آلاچیق, باغ, فضای سبز, سالن بدنسازی, سونا خشک, سونا بخار, جکوزی, امکانات برای معلولین, اتاق مخصوص برای افراد سیگاری, قنادی, کافی شاپ, اینترنت در لابی و اتاق, روم سرویس, پذیرش 24 ساعته, خدماتتور اصفهان, لاندری, خشکشویی, اتوکشی, خدمات بیدارباش, نهار در اتاق, اتاق چمدان, فکس, اجاره ماشین با راننده, خدمات تهیه بلیط, فتوکپی, خدمات راهنمای گردشگری تور اصفهان.

    هتل پارسیان کوثر اصفهان

    هتل آسمان اصفهان

    هتل آسمان با موقعیت عالی در شهر تاریخی اصفهان و حاشیه زاینده رود در پنجم مهر ماه سال 1384 مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل مشتمل بر 13 طبقه، دارای 100 اتاق با چشم انداز زیبا و دید بسیار عالی از رودخانه زاینده رود و شهر تاریخی اصفهان می باشد. موقعیت مکانی خاص این هتل موجب گردیده تا میهمانان تور اصفهان بتوانند زمانی را به قدم زدن در فضای زیبای پارک حاشیه زاینده رود اختصاص دهند. نزدیکی این هتل به مراکز دیدنی شهر و دسترسی بسیار آسان در مدت کوتاه (20 دقیقه) به فرودگاه بین المللی اصفهان و نیز خدمات شایسته این هتل موجب گردیده که هتل آسمان به انتخاب اول گردشگران تور اصفهان تبدیل شود. با انتخاب تور اصفهان برای سفر به این شهر بسیار زیبای تاریخی اقامت در این هتل 4 ستاره تاپ برای شما مسافران تور اصفهان فراهم می شود.

    امکانات هتل آسمان اصفهان:

    پارکینگ, ماهواره, دستگاه خود پرداز, آسانسور, روزنامه, نمازخانه, صندوق امانات, کافی شاپ, رستوران, صبحانه در اتاق, سالن تشریفات, سالن همایش, سالن کنفرانس, سالن اجتماعات, ویدئو کنفرانس, فضای سبز, استخر, سونا خشک, سونا بخار, جکوزی, استخر کوکان, ماساژ, قنادی, امکانات برای افراد کم توان و ناتوان, کافی نت, اینترنت رایگان, روم سرویس, پذیرش 24 ساعته, لاندری, خشکشویی, خدمات بیدار باش, اتوشویی, صبحانه در اتاق, نهار در اتاق, تبدیل ارز, خدمات تور اصفهان, فکس, اتاق چمدان, اجاره ماشین با راننده, خدمات تهیه بلیط, فتوکپی, خدمات ترانسفر, خدمات CIP (تشریفات ویژه)

    هتل آسمان اصفهان

    هتل پیروزی اصفهان

    هتل چهار ستاره پیروزی، در قلب شهر گنبدهای فیروزه ای اصفهان قرار دارد. هتل با ۹۶ واحد اتاق هتلی در مرکز شهر و در کمترین فاصله از اکثر آثار مهم تاریخی، طبیعی و میراث فرهنگی اصفهان واقع شده است، از جمله آنها باغ و عمارت چهلستون، باغ و عمارت هشت بهشت، موزه هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی، مسجد و مدرسه چهارباغ و بازار هنر و ... هتل پیروزی بر حاشیه ی سبز چهارباغ کهن، خیابانی که میتواند شما را به واسطه ی مسیری که شاه عباس صفوی در ۳۵۰ سال پیش در آن قدم می نهاد به رودخانه ی زیبای زاینده رود و پل های تاریخی و زیبای آن چون سی و سه پل، خواجو، مارنان و... برساند، با افتخار اعلام میدارد با تجربه ای بیش از ۳۵ سال آمادگی دارد سفری خاطره انگیز به دیار هنر و ادب برای میهمانان گرامی تور اصفهان به ارمغان آورد. اگر قصد سفر به شهر گنبد های فیروزه ای را دارید با تور اصفهان همراه شوید تا امکان اقامت در این هتل 4 ستاره تاپ برای شما مسافران تور اصفهان فراهم شود تا از سفر خود لذت کافی را ببرید.

    امکانات هتل پیروزی اصفهان:

    فروشگاه, پارکینگ, ماهواره, دستگاه خود پرداز, تراس, آسانسور, تراس, روزنامه, نماز خونه, فروشگاه صنایع دستی, صندوق امانات,کافی شاپ, رستوران, سالن تشریفات, سالن همایش, سالن کنفرانس, سالن اجتماعات, امکانات برای معلولین, اتاق برای افراد سیگاری, اینترنت, کافی نت, فتوکپی, فکس, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, لاندری, خشکشویی, خدمات بیدار باش, خدمات پزشکی, خدمات اتو, صبحانه در اتاق, نهار در اتاق, تبدیل ارز, خدمات گردشگری تور اصفهان, اتاق چمدان, اتاق VIP, خدمات ترانسفر, خدمات CIP (تشریفات ویژه).

    هتل پیروزی اصفهان

    هتل عالی قاپو اصفهان

    هتل چهار ستاره و مجلل عالی قاپو واقع در مرکز شهر با معماری زیبای سنتی در شهر تاریخی اصفهان قرار دارد. نزدیک بودن آن به عمده ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله سی و سه پل، پل خواجو و مجموعه میدان نقش جهان وکاخهای سنتی، باعث جذابیت وجلب رضایت بیشتر میهمانان تور اصفهان می گردد. با انتخاب تور اصفهان برای سفر به این شهر پر جاذبه امکان اقامت شما گردشگران تور اصفهان در این هتل فراهم می شود و سفر خوشی را تجربه خواهید کرد با ما همراه شوید.
    رستوران مجلل عالی قاپو با پذیرایی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران جدید الاحداث ایتالیایی و با ارائه انواع غذاهای ایتالیایی با طبخ غذا در حضور میهمانان تور اصفهان و به انتخاب ایشان و انواع نوشیدنیهای متنوع پذیرای میهمانان محترم تور اصفهان بخصوص گردشگران خارجی تور اصفهان میباشد ،سالنهای میهمانی و کنفرانس هر کدام با ظرفیت 150 نفر است.

    امکانات هتل عالی قاپو اصفهان:

    خشکشویی، صندوق امانات، فاکس، غرفه های فرش، صنایع دستی و آرایشگاه، استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار وسالن بدنسازی، یخچال، تلویزیون، استخر، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، خدمات گردشگری تور اصفهان.

    هتل عالی قاپو اصفهان

    هتل شرایتون آتاکوی استانبول
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 6

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 308
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 205
  • بازدید کننده امروز : 201
  • باردید دیروز : 812
  • بازدید کننده دیروز : 811
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1669
  • بازدید ماه : 4271
  • بازدید سال : 8055
  • بازدید کلی : 59221
  • کدهای اختصاصی